Ale nie o tomto som chcel. Okrem iných pravidelných inzerentov nás zavaľuje svojim invazívnymi ponukami aj žltomodrý reťazec, ktorý sa pasuje za NAJLACNEJŚÍ. Nech. Veď prečo nie? V nedávnej pondelkovej ponuke ma omráčila možnosť kúpiť si za mystických 880 Sk pestré letné skladacie ležadlá. Otvárajú v pondelok o ôsmej. Privstal som si teda a a cez dvere marketu som sa vrútil na prevádzku presne o 8.13 hod. To, čo následovalo, už dobre poznajú mnohí znechutení Rožňavčania – akciový výrobok vypredaný. Ako v Rusku mäso. Prídete a o pár minút zostanú na pultoch iba krvavé fľaky, na ktorých sa hostia muchy
.
Čo si pomyslíte o 8.14 hod na mojom mieste? Rozdeľuje si akciový tovar personál v zákulisí, pričom nám, zákazníckemu plebsu, podšupnú na predajňu tri a pol kusa? Alebo nám tri a pol kusa podšupne samotný menežment a my sa necháme ogabať letákom ako stádo somárov? Nech je ako chce, sťažností na tento nedôstojný a nekorektný akciový marketing dvihol adrenalín už nejednému človeku v meste. Už nemám chuť na pestré sedadlá. A nemám chuť ani na poľské či iné potraviny, ktorých pôvod je ťažko identifikovateľný. Idem skúsiť šťastie do červenožltého reťazca. A som rád, že stavajú už aj modročervený. Pri SAD-ke. Nech majú všetky tie letáky aspoň nejaký význam – dobre sa prejdem. A mám čím pripaľovať do krbu u mamy na dedine.